Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 21:22 - Тъжно, но кой знае!?
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 625 Коментари: 0 Гласове:
0



Детска градина става старчески дом

 

Детската градина в село Извор, община Димово, става старчески дом, съобщи кметът Тодор Илиев. Строителните работи по преусторйството ще завършат до края на месеца.

От следващата година започва оборудването на дома. За него от СИФ на социалното министерство са отпуснати 400 000 лв. Стаите ще са със самостоятелен санитарен възел и миникухня. В дома ще бъдат настанени 20 души - от Извор и околните села. В селото деца няма и забавачницата не се използва от години."BG Север"

 

Извор там го произнасяме с ударение върху "о"-то... Тъжен факт е, че от години в село Извор няма деца. А аз съм имал съученици от това село... Яки и здрави момичета и момчета - отраснали в учение и труд по полето и зеленчуковите градини. Там имаше краварници, стопанства... Наблизо до Извор младо семейство през 1977 година отглеждаше крави и телета. От тогава го зная Тодор Илиев, кмета. Добър човек, спокоен и добронамерен.

Беше им чисто и подредено и жилището и фермата на младото семейство...Никога няма да разбера какво пречеше, както казвахме там, кравефермите и телчарниците да си останат...

В Димово имаше друго младо семейство, което отглеждаше телета...Имаше и ферма за угояване на свине...

По време на детството ми отглеждаха пилета и кокошки - по няколко хиляди... И аз съм помагал... Мама беше отишла да помага на кака - беше ни се родило първото внуче... А аз останах три дни и нощи сред полето с няколко хиляди пилета - на няколко километра от гара Макреш... Само влаковете ми напомняха за цивилизацията... Оттогава ли ги заобичах, та завърших ПЖИ...После дойде желанието ми да уча още и още, и пак...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3318492
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930