Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 19:00 - Ами сега!
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3028 Коментари: 6 Гласове:
0



"Дневник": Браво, Пирински, изтика журналистите! image
Автор Петър Пъдев   
Sunday, 18 January 2009
image

Председателят на парламента Георги Пирински въведе нов, удобен на управляващите ред за работата на журналистите . За пръв път от 1990 г. представителите на медиите нямат право да стъпват в левия кулоар, където са БСП и НДСВ, а и вратата към кафенето, където разговарят с депутатите, вече е закована, така че ако желаят, да се тикат в десния - при опозицията и ДПС, пише "Дневник" в редакционна бележка.

Сега няколко десетки репортери, фотографи и ТВ оператори ще трябва да се събират на място за двадесетина души, което е равносилно на гоненето им от институцията.

Обяснението на Пирински е "оптимизация". Понеже смисълът на това понятие се разминава силно с резултата, ще го кажем както е - привилегироване и опазване на по-голямата част от депутатите от мнозинството от "нахалните въпроси" на "досадните журналисти".

Трябва да е настъпило някакво отчаяние в БСП, която най-малко заради дълголетното си присъствие във властта по време на прехода знае, че така започват големите проблеми на всяко управление, както впрочем и собствените й управленски провали.

Опитите да се ограничават журналистите не са новост. Кабинетът "Сакскобургготски" ги тикна в нещо като кошара във фоайето на МС, но за пръв път в парламента се стига до такива драстични мерки.

Формално може да изглежда, че с безропотното му приемане медиите си заслужават това отношение, но е наивно да се очаква, че ходът ще постигне търсения ефект. По-скоро може да има антиефект - по напълно обективни причини по-често да започне да се чува думата на опозицията. Няма лошо

Бе никак не е добре така...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Оптимизирания
20.01.2009 21:47
Според мен нещата ще започнат да се оправят, когато в Народното събрание има камери.
Така всеки от нас ще може в реално време да гледа, без да чува, какво правят служителите ни.
Така работя аз.
Но за разлика от ония над мен има и камера и микрофон.
Дневник в който записвам всяко обаждане / ден, час, за кой имот, говорил ли съм или съм затворил телефона /.
Така ще са в аквариума !
цитирай
2. emil60 - Ха, мен непрекъснато ме следят и хора, и камери...
20.01.2009 21:58
Ама за мен това е без значение - аз и без друго искам да си свърша работата... Без никакви корупционни схеми, без никакъв подтекст... как ли живеят хора, които искат само да гепят нещо...не им завиждам...
цитирай
3. анонимен - Ако навсякъде има хора готови да ги снимат
20.01.2009 22:16
И да публикуват снимките и клиповете ще се промени положението.
При тези избори ще може да се прави бял и черен PR чрез Интернет.
Аз бих показвал изцепките им.
Ако мога ще ги снимам.
цитирай
4. анонимен - lolokoporet451
30.07.2011 02:07
nice! you got me too!
цитирай
5. анонимен - aca378iberrydi
04.08.2011 01:47
Good article. Very well written
цитирай
6. анонимен - revi147ewmortg
05.08.2011 01:53
Thank you very much for that great article
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3317887
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930