Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 07:05 - Ами ако наистина е така?
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1317 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 30.07.2009 07:53


Поредният изверг с пари убива на пътя

  27 Юли 2009

Бургас: 21-годишната белгийка е починала след пътен инцидент по пътя Приморско-Созопол
27 юли 2009 | 11:25 | Агенция "Фокусimage"
Бургас. 21-годишната белгийка е починала след пътен инцидент по пътя Приморско-Созопол, съобщиха от Областната дирекция на МВР-Бургас. Около 13.54 ч. вчера по път ІІ-99 от Приморско към Созопол се е движел лек автомобил “Порше 911”, управляван от Н.Т. на 33 години от София. При навлизане в десен завой с несъобразена скорост водачът изгубил управление над автомобила, който навлязъл в лентата за насрещно движение, и със задната си част ударил движещият се в насрещната лента лек автомобил “Нисан Примера”, управляван от 36-годишната А.Ж. от София. Веднага след удара “Порше”-то блъснало и движещите пеш се от Созопол към Приморско две белгийски гражданки (на 20 и 21 г). След катастрофата 21-годишната белгийка е откарана в МБАЛ – Бургас, където е починала, а на втората пешеходка е оказана амбулаторна медицинска помощ. По случая е образувано досъдебно производство.


А ето какво видях аз.

 image


  По пътя Приморско - Созопол, в района на Ропотамо, където има опасни завои се движеше убиец с Порше. Той с предумисъл изпреварваше на забранени места, без видимост и в завои. Засече ме, за да се прибере от едно такова изпреварване и набих спирачки, с риск някой да се вреже отзад, където седяха жена ми и синът ми на година и 5 месеца.   След това убиецът с Поршето продължи бясното си рали по същия начин, докато намери жертвата си.

Не знам дали е съвпадение, че убийството, защото това не е инцидент при губене на управление, както явно го представя МВР, а си е чисто убийство, се случи съвсем близо до мястото, където пияният Стависки уби човек и вкара в кома друг.

Не знам дали е съвпадение, че информацията в медиите е поднесена тенденциозно с презумпция за непредумишлен акт. За убийството извършено от Стависки също имаше разни версии и опити за замазване на истината.   Повтарям, видях с очите си как този тип се изживяваше като шофьор на рали във видео игра и как изложи на опасност живота на много хора. Накрая свърши в канавката и пътьом отне един невинен живот. Но в момента, в който пиша тези редове, този убиец е на свобода и може би язди друго Порше или Ферари по същия начин.

Във всеки случай вчера аз разбрах какво се е случило на това място със Стависки, който така и не влезе в затвора. И с чиста съвест мога да кажа, че прехваленият фигурист е един изверг и изрод, също като Н.Т.

Ще отида да повторя същото в съда и се надявам Белгия да бъде настоятелна и взискателна в искането за справедливост, за да не се спаси от правосъдието и този изрод с пари, както се спаси изверга Стависки
__________________________________
Казвам се Атанас Чобанов и съм на 40 години. Живея във Франция и работя в CNRS като компютърен лингвист.


Тагове:   лингвист,


Гласувай:
4



1. magdalenas - ...
30.07.2009 08:18
Много добре,че го сподели с нас...Аз лично съм шокирана отново,не подлагам написаното от теб под съмнение-такива неща се случват често,най-вече в България.Утре може да съм аз на мястото на жертвата,ти,той,тя ,то ...Не трябва да позволяваме такива неща,не трябва да мълчим...
Трябва такива хора да си понасят наказанието...
Трябва подобни бъдещи потенциални убийци да знаят какво би ги чакало...
Ужас...Потресена съм...
На къде сме тръгнали ?
цитирай
2. emil60 - Атанас Чобанов
30.07.2009 08:35
е автора на текста и в определена степен и потърпевш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3319552
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930