Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 09:52 - Ако можех, бих направил такова шоу!
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1867 Коментари: 3 Гласове:
0



Понякога гледам шоуто на Дейвид Летерман. То ми е като образец как се прави шоу от този вид. Ако можех бих правил като него. Съжалявам, че нямаме такъв шоумен, но ето какво му се случва напоследък:
Летерман набъркан в скандал със секс и рекет image Популярният американски ТВ шоумен Дейвид Летерман призна в ефир за интимни връзки със свои подчинени. Това Летерман направи в собственото си ТВ шоу.

На тази стъпка водещият се реши, след като негов колега от CBS опитал да го изнуди за 2 млн. долара, заплашвайки Летерман, че ще направи секс-авантюрите му публично достояние. "Ей, страшно си беше! Като във филм за мафията", коментира подигравчията Летерман. "Тоя тип ме заплаши, че ще извади мръсното ми бельо в книга, а също и в сценарий за ТВ филм. Та си рекох, защо да му давам 2 млн. долара, че и възможността да спечели поне още толкоз от книгата и филма? Я по-добре сам да разкажа какви съм ги вършил!" След което Летерман чистосърдечно призна, че е имал интимни връзки с жени от екипа на шоуто си, без обаче да уточнява броя и имената им, "за да не ги злепоставя". През март т.г. 62-годишният Летерман сключи брак с дългогодишната си приятелка Регина Ласко, която през 2003 г. му роди син. Сред множеството знаменитости, гостували в неговото шоу, е и Барак Обама - първият действащ президент на САЩ, решил се на подобна стъпка. Колкото до изнудвача на Летерман, той вече е арестуван. Това е продуцентът на ТВ криминалното шоу "48 часа" Джо Холдърман. Той обаче категорично отрича да е изнудвал колегата си. Започнало е разследване, като ТВ продуцентът е оказал пълно съдействие на правоохранителните органи, предоставяйки им целия си архив. Ако бъде признат за виновен, Холдърман може да получи до 15 г. затвор. /АП



Тагове:   шоу,   можех,


Гласувай:
0



1. nalik - В шоубизнеса колкото по-добре се справяш с работата
03.10.2009 18:27
толкова по-зле се справяш извън нея. (а и не само в шоубизнеса)
Нещата са доста свързани.

Аз лично не съм шокиран. Стига да не е правил нещо с някого без неговото съгласие (изнасилване, изнудване, кражба, такива работи) - все ми е тая, както и би трябвало да е все тая за всеки друг. :)

Браво, имаш вкус щом харесваш Летерман.
цитирай
2. nalik - Аа, чакай.
03.10.2009 18:31
Сега нямаме такъв шоумен, вярно, но преди имахме!

Ранният Слави Трифонов си беше точно толкова добър, ако не и повече! Говоря за Слави от началото на соловата му ТВ кариерата (Хъшове) до третата, четвъртата година на Шоуто на Слави по бТВ.
цитирай
3. emil60 - Абсолютно вярно!
04.10.2009 19:48
Аз от неговите коментари съм запомнил за Дейвид Летерман и Джей Лено, но втория не съм имал възможност да гледам както трябва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3317879
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930