Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 18:47 - С цялата си наивност участвам така:
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1514 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 11.10.2009 18:48


Бойко и Маргините image image

Дата: 11-10-2009 10:28

Читатели : 1896

imageКой не само се е срещал с хора с псевдоними, а е бил и съдружник с тях, имал е общ бизнес imageи общи фирми? Кой говореше на "ти" на бандитит като Асен Петров (Шаки), малко преди да ги растрелят? За кой български политик се е появила статия в авторитетното американско издание "Конгрешънъл куотърли"?

 

 www.boikopremier.blogspot.com

Бойко Борисов пред медиите:

Премиерът Борисов отказа да коментира пред медиите декларацията на лидера на БСП и бивш премиер Сергей Станишев в парламента днес. В нея лидерът на левицата призова управляващите да не използват парламента като инстуремент за прокарване на корпоративни и лобистки интереси, а да изработят антикризисна програма. "Човек, който започва интервюто си с това, че не е момиче, а момче, човек, чиито министри се карат кой се е срещал с Маргините и кой не, човек, който е оставил тотален дефицит във всички министерства и е вкарал ДАНС да подслушва нашите колеги, може ли да се изказва по важни въпроси и да искате аз да го коментирам", попита риторично Борисов. "Той е дискредитиран човек, той е оставил кабинет с фасадно осветление, където не може да се работи вечер. Задайте си въпроса колко е работил през тези четири години", каза още премиерът.

Напомняме на нашите читатели:
1
. Кой не само се е срещал с хора с псевдоними, а е бил и съдружник с тях, имал е общ бизнес и общи фирми?

 Бих отговорил така: Бойко Борисов, защото, според мен съдбата го е свързала с тази професия.

2. Кой говореше на "ти" на бандитит като Асен Петров (Шаки), малко преди да ги растрелят?

Бойко Борисов, защото и аз на негово място не бих разговарял на вие с който и да е Асен Петров/Шаки/ и всички останали като него/имам предвид Асен Петров/
.

3. За кой български политик се е появила статия в авторитетното американско издание "Конгрешънъл куотърли"?

Вероятно за Бойко Борисов, каквото и да означава това. Авторитетните американски издания не си поплюват. Ако видят, каквото и да видят, или прочетат, каквото и да прочетат, умеят да го поднасят и тълкуват по най-печелившия начин...
Вероятно не съм разбрал намека... скрит във въпросите... Е, не ми е за първи път... Но ме заинтригува...
Мога и да изтрия постинга, нали не е забранено?



Тагове:   наивност,


Гласувай:
1



1. cefulesteven - Според мен, не го трий. Хубави от...
11.10.2009 19:02
Според мен, не го трий.

Хубави отговори си дал.
цитирай
2. emil60 - Благодаря!
11.10.2009 19:05
Така мисля, това правя... Малко, но от сърце, а и съм си ясен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3317693
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930