Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 00:34 - Невероятен разговор в блог.бг?
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 918 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 15.10.2009 00:35


Който се за мен е незабравим! Цитирам:

31.
cefulesteven - Аз работя на Wall Street. Tова е г...
12.10 07:02
анонимен написа: Аз работя на Wall Street. Tова е главната улица на Финансовия район в Манхатан, Ню Йорк. Аз сьм материално обезпечен и се занимвам сьс спекулативни финансови операции, сьщо така сьм началник и ползвам 6 монитора да следя движението на финансовите инструменти, за да намалявам до минимум изложението на моите авоари кьм различните видове риск....
Живея в триетажен апартамент в Манхатан и имам басейн на покрива, завьршил сьм Харвард и с лекот а ползвам компютри. Ползвам и доста чужди езици.
Управлявам престижна финансова група на Wall Street в Манхатан и бих искал да споделя че си спомням как на времето изнасяха списьци с резулатите от изпитите пред училищата. На мен много ми се отдавахa математиката и физиката и логично се насочих кьм финансите, кьдето ползвам математически прийоми да намалявам изложението на бложените авоари кьм безмилостните закони на финансовите световни пазари.
Сега сьм в Манхатан и на времето приех с отворени обятия вьзможността да осьществя мечтите си и да уча в Харвард, кьдето се омагьосах от заплетеността на финансовите пазари и реших да насоча усилията и дарованията си (имам наклонностти кьм точните науки) и да се обезпеча стратегически финансово благодарение на моите заложби да познавам и прогнозирам рисковете на акциите и други финансови инструменти. В момента с лекота ползвам компютьр и просто не бих могьл да си представя дори за минути да няма интернет, та то тогава всичко ще се срине. Желая ви успэ вьв вашите начионания и дано ако не ме надминете, поне наполовина да ме застигнете.


Аз работя в БСК - Асеновград. Това е пътно - строителна фирма. Отговарям за почистването на калъпите в които се отливат тротоарни плочки и бордюри, с киселина. Понеже е отровно нося противогаз. Нося го с лекота. Тъй като съм пъргав, свършвам което ми се налага често по-бързо и в такива случаи помагам на колегите си, като хващам лопатата и пълня с бетон калъпите. Днес след час и шест минути ще е така. Живея в барака под наем, а съседите ми са, най-вече, цигани :P

Пожеланията Ви са много хубави, за всеки който има способностите Ви.

Поздрави.



Гласувай:
4



1. mamkamu - +
15.10.2009 09:23
Ха, ха, ха! Много хубав отговор :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3319388
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930