Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 21:53 - Леле, това жените са страшно нещо, май, а?
Автор: emil60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 919 Коментари: 0 Гласове:
0



Женската мотивация за секс е неподозирано разнообразна! Дата : 20 Октомври 2009 г. 16:19 ч. Последна редакция : 20 Октомври 2009 г. 16:49 ч. image image image



     
  image  image  image

Какъв е водещият мотив за жените да предприемат сексуален контакт? Любов? Удоволствие? Дълг? Съперничество? Мъст? Скука?

На тези въпроси се опитват да отговорят в току-що излязлата си книга професорите по психология от Тексаския университет Синди Местън и Дейвид Бас.

Книгата обобщава резултатите от 5-годишно изследване и интернет-анкети сред хиляди жени.

Синди Местън, ръководител на лабораторията по сексуална психофизиология към Тексаския университет, посочва: "Установихме доста нови неща. Най-неочакваното обаче беше извънредно голямото разнообразие на причините, които могат да мотивират една жена за сексуален контакт. Предполагахме, че не само любовта, удоволствието и инстинктът за възпроизводство могат да бъдат мотивация. Но спектърът се оказа наистина невероятно широк".

Авторите установили например, че "жаждата за приключения" играе неочаквано важна роля. Жените любопитстват какво представлява сексът с партньор от друга раса или етнос, с необичаен ръст и т.н. , като тези контакти носят не емоционален, а чисто физиологичен характер.

Често се проявява и "ловният" инстинкт – тогава мотивацията е да се отнеме умен, привлекателен мъж от друга жена. Най-често това става между съседи или колеги.

Психолозите посочват признанието на много жени, че предвкусването на контакта, подготовката за него често е по-силно преживяване от самия секс. Дейвид Бас подчертава, че оргазмът е в тройката на сексуалните удоволствия, към които жената се стреми, но не държи първото място.

Ето цитати от книгата, илюстриращи най-често срещаните обяснения за установените сексуални контакти:

"Мъжът ми ми изневери с моята приятелка. Тогава аз "свалих" съпруга й и не съжалявам за това" – казва 44-годишна жена.

"Правих секс с момчета, за които ми беше жал. Чувствах се като тяхна учителка" – изповядва 25-годишна.

Зряла жена на 42 години разказва, че имала интимни контакти само с адвокати, учени, лекари, защото не била от тяхната среда и любопитствала какви са в леглото. Установила, че в секса хората с престижни професии не се различават от работниците или техниците.

"Всички мои състудентки вече
имаха сексуален опит. Затова реших и аз да пробвам", – разказва 24-годишна жена.

Друга млада жена, на 26 години, казва: "Когато не бях омъжена, правех секс заради удоволствието. Сега за мен по-важно е мъжът ми да е доволен".

"Срещах се с мъж на 69 години – 22 год. по-възрастен от мен. Водеше ме на скъпи ресторанти. Той получаваше удоволствие от оралния секс, а аз - от хубавата храна" – тази мотивация авторите на книгата поместват също като обобщаваща много други подобни.

"А може би все пак любовта е най-важната причина да правим секс?" – броят на мислещите така остава достатъчно висок, посочват авторите.

health.bg



Тагове:   май,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emil60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3317874
Постинги: 765
Коментари: 1064
Гласове: 5233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930