2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
15.10.11 Мърдок печели нечестно с раздут тираж на “Уолстрийт джърнъл” автор(и): Труд, прочитания: 276, коментари: 0 Рупърт Мърдок Снимка: Архив "Труд"
Медийната акула Рупърт Мърдок е лъгал читателите и рекламодателите на европейския си “флагман” - “Уолстрийт джърнъл”, за да печели от западащото печатно издание на вестника, разкри в. “Гардиън”.
Британският всекидневник се добрал до вътрешна кореспонденция в империята на Мърдок, от която става ясно, че европейски компании изкупуват 41% от ежедневния тираж на “Уолстрийт джърнъл” на невероятно ниска цена. Целта е повече рекламни приходи на Мърдок и на неговата “Нюз корпорейшън”. А “спонсорите” се възнаграждават с безплатни статии на цели страници против етичните принципи в журналистиката.
Схемата гръмнала, когато холандска компания се оплакала, че не печели достатъчно в замяна на инвестицията си. Тя изкупувала ежедневно за по 1 евроцент 12 000 бройки от “Уолстрийт джърнъл”, които се раздавали безплатно на студенти от европейски университети. Тиражът на вестника за Европа е 75 000, а цената му е 1,70 евро. Заради скандала оставка подаде Андрю Лангхоф, шеф на европейското бюро на “Дау Джоунс”, която е собственост на “Нюз корпорейшън”. “Уолстрийт джърнъл” иначе официално се води за най-тиражния американски вестник - 2,1 млн. копия на ден, включително 400 000 абоната на интернет изданието му.
2. aaaa
3. iv
4. ivbed
5. Любим линк
6. Нашият кандидат за кмет на София
7. EkaterinaVitkova, talant