2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
ГЕОРГИ ДАСКАЛОВ
Това е хубаво, макар че и нашите деца също страдат.
Впрочем организираната от Джордж Клуни кампания “Надежда за Хаити”, която бТВ направо прекопира, за да не се хаби, събра около 57 милиона долара – което, ако се отчетат мащабите на Америка, е по-малко, отколкото даваме ние, българите.
Въпреки пословичната ни беднотия българите не сме стиснат народ и като цяло сме способни да изпитваме състрадание.В последно време обаче благотворителните кампании се превърнаха в своебразен бизнес – като се почне от президента, който не се свени да си прави реклама с “Българската Коледа” и да използва жалостта на хората и се свърши с последната – тази на бТВ за Хаити.
Най-мощната, и както обича да я нарича Андрей Райчев, развиващ общ бизнес с Красимир Гергов, “най-професионалната българска медия” събитийно проспа земетресението в Хаити за сметка на скандалите около Румяна Желева. Съотношението на отразяването беше 10:1 в полза на Желева.
На другия ден обаче бТВ и нейните господари внезапно осъзнаха, че са пропуснали нещо важно: светът говореше само за Хаити, а най-големите световни знаменитости подеха кампания за събиране на пари за бедстващите. Рейтингите на медиите, които залагаха на Хаити, се вдигнаха.
И бТВ, която гледа само рейтинги, реагира: Хаити вече беше, както се казва, в хедлайна, и започна кампанията “Дарете надежда за децата на Хаити”. Да се съчувства на Хаити вече стана cool, а освен това – и печелившо, понеже помага на телевизията да си продава рекламата.Благотворителността си е благотворителност, но преди и след концерта рекламите си вървят, и то по най-високата тарифа.
В начина, по който повечето български медии и български политици се опитват да канализират благотворителността на българите, има нещо дълбоко обидно и нечисто: във всички тези кампании изпъкват не страдащите, не и тези, които заделят от оскъдните си стотинки, а перчемът на президента и лъскавите рокли на водещите.
На другия полюс е например начинът, по който пари събира БЧК: ненатрапчиво и усърдно, всеки ден, без да бие тъпана.Въпрос на манталитет и на елементарни човешки инстинкти. Някои ги имат, други никога не са ги имали.Обаче точно вторите ни поучават катадневно.
Тук, в България.
Е, няма какво да добавя!
АХМЕД ДОГАН май беше щастлив НЯКОГА...
Леле, това жените са страшно нещо, май, ...
09.02.2010 22:24
2. aaaa
3. iv
4. ivbed
5. Любим линк
6. Нашият кандидат за кмет на София
7. EkaterinaVitkova, talant